Aquesta pàgina us servirà per poder dur un petit registre dels continguts de rellevància tractats a classe durant la setmana i poder-los reforçar desde casa.
Joan 2nA
SETMANA DEL 01 AL 05 DE JUNY:
Tutoria:
- COLÒNIES: RECORDAR QUE S'HA DE RETORNAR FORMULARI/AUTORITZACIÓ SIGNADA + JUSTIFICANT INGRÉS BANCARI + FOTOCÒPIA TARJETA SANITÀRIA (ALUMNA/E).
- Començar a ordenar arxivadors.
Mates:
- TALLERS: SEGUIM AMB ELS TALLERS (1 TALLER/SETMANA).
- repassam continguts i feim prova d'avaluació.
- 2.3 Anam fent fins a la pàg. 9.
Català:
- BIBLIOTECA: ASSATJAM LES OBRES DE TEATRE.
- TALLERS: NO L'HEM FET (NO HI HAVIA MESTRA PELR FER EL DESDOBLAMENT)
- PROVA FINAL D'EXPRESSIÓ ORAL (acabada).
- prova de comprensió oral (rondalla n'estel d'or).
- BIBLIOTECA: ASSATJAM LES OBRES DE TEATRE.
- TALLERS: NO L'HEM FET (NO HI HAVIA MESTRA PELR FER EL DESDOBLAMENT)
- PROVA FINAL D'EXPRESSIÓ ORAL (acabada).
- prova de comprensió oral (rondalla n'estel d'or).
Castellà:
- niko el pirata: comprensió lectora.
- expressió escrita (introducció, nus i desenllaç). Pirata i sirena...
- filosofia 3/18: darrera sessió.
- niko el pirata: comprensió lectora.
- expressió escrita (introducció, nus i desenllaç). Pirata i sirena...
- filosofia 3/18: darrera sessió.
Medi:
- PROJECTE "ANIMAL ELEGIT": seguim redactant LES SEVES PARTS (EMPLENAR LES DADES QUE OBTENIM DELS FULLS D'INFORMACIÓ, LLIBRES, INTERNET, ...). + acabar-ho (deures)
- exposició: alumnes exposen animal elegit (5 min./alumne). està en procés.
- PROJECTE "ANIMAL ELEGIT": seguim redactant LES SEVES PARTS (EMPLENAR LES DADES QUE OBTENIM DELS FULLS D'INFORMACIÓ, LLIBRES, INTERNET, ...). + acabar-ho (deures)
- exposició: alumnes exposen animal elegit (5 min./alumne). està en procés.
Ed. Física:
- CONTINUAM TEMA "RITME" (CADA DILLUNS): ASSATJAM LA COREOGRAFIA DE LA CANÇÓ "FIN DE CURSO-PARCHÍS".
- CONTINUAM TEMA "JOCS I ESPORTS RECREATIUS" (dijous): JOCS DE BOTAR CORDA relacionat amb mates (organització informació-gràfic) joc REI-REI i comptam nº salts que arriba a fer cada un.
------------------------------------------------------------------------------------
- CONTINUAM TEMA "RITME" (CADA DILLUNS): ASSATJAM LA COREOGRAFIA DE LA CANÇÓ "FIN DE CURSO-PARCHÍS".
- CONTINUAM TEMA "JOCS I ESPORTS RECREATIUS" (dijous): JOCS DE BOTAR CORDA relacionat amb mates (organització informació-gràfic) joc REI-REI i comptam nº salts que arriba a fer cada un.
SETMANA DEL 22 AL 29 DE MAIG:
Tutoria:
- COLÒNIES: RECORDAR QUE S'HA DE RETORNAR FORMULARI/AUTORITZACIÓ SIGNADA + JUSTIFICANT INGRÉS BANCARI + FOTOCÒPIA TARJETA SANITÀRIA (ALUMNA/E).
- EXCURSIÓ DIJOUS 28: FULL INFORMATIU + AUTORITZACIÓ. PREU: 5'50€.
Mates:
- TALLERS: SEGUIM AMB ELS TALLERS (1 TALLER/SETMANA).
- MESURES (els centímetres): Medim el nostre cos amb cintes mètriques i en feim un gràfic am,b les dades de l'alçada (per equips).
- SET I MIG Nº12 (l'acabam).
Català:
- BIBLIOTECA: ASSATJAM LES OBRES DE TEATRE. S'HAN D'APRENDRE EL PERSONATGE (DIÀLEG).
- TALLERS: NO L'HEM FET (no hi havia mestra pelr fer el desdoblament)
- Prova final d'expressió oral (en procés).
- La rondalla: N'Estel d'Or. Escoltar la rondalla i redactar una de les parts que els ha cridat l'atenció.
- BIBLIOTECA: ASSATJAM LES OBRES DE TEATRE. S'HAN D'APRENDRE EL PERSONATGE (DIÀLEG).
- TALLERS: NO L'HEM FET (no hi havia mestra pelr fer el desdoblament)
- Prova final d'expressió oral (en procés).
- La rondalla: N'Estel d'Or. Escoltar la rondalla i redactar una de les parts que els ha cridat l'atenció.
Castellà:
- LA NOTÍCIA: REDACCIÓ D'una notícia coneguda a partir de les dades: qui? què? quan? on? per què? com? + Desenvolupar la notícia amb més detalls.
- DICTAT PREPARAT (LAS PLANTAS).
- LA NOTÍCIA: REDACCIÓ D'una notícia coneguda a partir de les dades: qui? què? quan? on? per què? com? + Desenvolupar la notícia amb més detalls.
- DICTAT PREPARAT (LAS PLANTAS).
Medi:
- PROJECTE "ANIMAL ELEGIT": començam a redactar les seves parts (emplenar les dades que obtenim dels fulls d'informació, llibres, internet, ...).
- El temps: Estadística metereològica diària.
- PROJECTE "ANIMAL ELEGIT": començam a redactar les seves parts (emplenar les dades que obtenim dels fulls d'informació, llibres, internet, ...).
- El temps: Estadística metereològica diària.
Ed. Física:
- CONTINUAM TEMA "RITME" (CADA DILLUNS): ASSATJAM LA COREOGRAFIA DE LA CANÇÓ "FIN DE CURSO-PARCHÍS".
- CONTINUAM TEMA "JOCS I ESPORTS RECREATIUS" (CADA DIMECRES): JOC D'ESCALFAMENT + Jocs de botar corda: entrar-botar-sortir + rei-rei + osito + XARLA I MINUT.
------------------------------------------------------------------------------------
- CONTINUAM TEMA "RITME" (CADA DILLUNS): ASSATJAM LA COREOGRAFIA DE LA CANÇÓ "FIN DE CURSO-PARCHÍS".
- CONTINUAM TEMA "JOCS I ESPORTS RECREATIUS" (CADA DIMECRES): JOC D'ESCALFAMENT + Jocs de botar corda: entrar-botar-sortir + rei-rei + osito + XARLA I MINUT.
SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG:
Tutoria:
- COLÒNIES: RECORDAR QUE S'HA DE RETORNAR FORMULARI/AUTORITZACIÓ SIGNADA + JUSTIFICANT INGRÉS BANCARI + fotocòpia tarjeta sanitària (alumna/e).
- EXCURSIÓ DIJOUS 28: FULL INFORMATIU + AUTORITZACIÓ. PREU: 5'50€.
Mates:
- TALLERS: SEGUIM AMB ELS TALLERS (1 TALLER/SETMANA).
- CÀLCUL i les hores. començam QUADERN D'EXERCICIS (CIFRAS 2.3).
- MESURES (les hores): REPASSAM LES HORES AMB RELLOTGE DIGITAL I ANALÒGIC (HORES EN PUNT, i mitja, i quart i menys quart).
- PROBLEMENES: INVENTAR PROBLEMES DE SUMES I RESTES i multiplicacions (EN EQUIP). ELS PROBLEMES SÓN DE MESURES (LITRES).
- SET I MIG Nº12
Català:
- BIBLIOTECA: ASSATJAM LES OBRES DE TEATRE. S'HAN D'APRENDRE EL PERSONATGE (DIÀLEG).
- DICTAT PREPARAT (LA NOTÍCIA).
- TALLERS: NO L'HEM FET (VAGA DIMARTS-19)
- PROVA FINAL COMPRENSIÓ LECTORA.
- BIBLIOTECA: ASSATJAM LES OBRES DE TEATRE. S'HAN D'APRENDRE EL PERSONATGE (DIÀLEG).
- DICTAT PREPARAT (LA NOTÍCIA).
- TALLERS: NO L'HEM FET (VAGA DIMARTS-19)
- PROVA FINAL COMPRENSIÓ LECTORA.
Castellà:
- LA NOTÍCIA: REDACCIÓ DE LA NOTÍCIA A PARTIR DE LES DADES DONADES (FORAT NEGRE...). LECTURA DE NOTÍCIES.
- LA NOTICIA: PARTS D'UNA NOTÍCIA DE DIARI (TÍTOL, BAIXADA, LEAD, COS, FOTO, PEU DE FOTO). VEURE LES PARTS EN UNA NOTÍCIA (TORTUGA AMB MANDÍBULA 3D DE TITANI...).
- PROVA FINAL COMPRENSIÓ LECTORA.
- LA NOTÍCIA: REDACCIÓ DE LA NOTÍCIA A PARTIR DE LES DADES DONADES (FORAT NEGRE...). LECTURA DE NOTÍCIES.
- LA NOTICIA: PARTS D'UNA NOTÍCIA DE DIARI (TÍTOL, BAIXADA, LEAD, COS, FOTO, PEU DE FOTO). VEURE LES PARTS EN UNA NOTÍCIA (TORTUGA AMB MANDÍBULA 3D DE TITANI...).
- PROVA FINAL COMPRENSIÓ LECTORA.
Medi:
- LECTURA I COMENTARI NOTÍCIA TORTUGA AMB MANDÍBULA 3D DE TITANI.
- REPÀS RÈPTILS. + EXPLICACIÓ PROJECTE "ANIMAL ELEGIT".
- EL TEMPS: ESTADÍSTICA METEREOLÒGICA DIÀRIA.
- LECTURA I COMENTARI NOTÍCIA TORTUGA AMB MANDÍBULA 3D DE TITANI.
- REPÀS RÈPTILS. + EXPLICACIÓ PROJECTE "ANIMAL ELEGIT".
- EL TEMPS: ESTADÍSTICA METEREOLÒGICA DIÀRIA.
E. Artística:
- FEIM RELLOTGE PER REPASSAR LES HORES.
Ed. Física:
- CONTINUAM TEMA "RITME" (CADA DILLUNS): ASSATJAM LA COREOGRAFIA DE LA CANÇÓ "FIN DE CURSO-PARCHÍS".
- CONTINUAM TEMA "JOCS I ESPORTS RECREATIUS" (CADA DIMECRES): JOC D'ESCALFAMENT + 4 CANTONS PER EQUIPS + TIGRES-LLEONS + XARLA I MINUT.
------------------------------------------------------------------------------------
- CONTINUAM TEMA "RITME" (CADA DILLUNS): ASSATJAM LA COREOGRAFIA DE LA CANÇÓ "FIN DE CURSO-PARCHÍS".
- CONTINUAM TEMA "JOCS I ESPORTS RECREATIUS" (CADA DIMECRES): JOC D'ESCALFAMENT + 4 CANTONS PER EQUIPS + TIGRES-LLEONS + XARLA I MINUT.
Setmana del 11 al 15 de maig:
Tutoria:
- COLÒNIES: reunió informativa (dilluns 11 a les 14h).
- Repartir fulls informatius i formulari/autorització Colònies + explicació programa activitats ... RECORDAR que s'ha de retornar formulari/autorització signada + justificant ingrés bancari.
Mates:
- Tallers: seguim amb els tallers (1 taller/setmana).
- Càlcul (sumes, restes i multiplicació) hem acabat el quadern d'exercicis (Cifras 2.2).
- Mesures (repàs): coses que mesuram amb litres i kilògrams. Repassam les hores amb rellotge digital i analògic (hores en punt).
- Problemenes: escriure la pregunta d'un problema donat (individual) + inventar problemes de sumes i restes (en equip). Els problemes són de mesures (litres i kg).
- Set i mig nº12
Català:
- Biblioteca: Assatjam les obres de teatre. S'han d'aprendre el personatge (diàleg).
- Tallers: 1/setmasna.
- Repàs ortografia " l' ". Aplicació amb exercicis i en frases.
- Dictat de frases + correcció ortogràfica en la pissarra.
- Biblioteca: Assatjam les obres de teatre. S'han d'aprendre el personatge (diàleg).
- Tallers: 1/setmasna.
- Repàs ortografia " l' ". Aplicació amb exercicis i en frases.
- Dictat de frases + correcció ortogràfica en la pissarra.
Castellà:
- Dictat preparat + correcció del mateix.
- Repàs ortografia: "ch", "gue/gui", "za, zo, zu, ce, ci". + Historieta (deures: només pels que estaven amb el tuotor, els que feien reforç amb na Neus NO els podien fer per no tenir la mateixa informació).
- Redacció: una historieta (introducció, nús , desenllaç) inventada a partir d'imatges elegides (personatges, llocs i objectes).
- La notícia: introducció. Què és i quines preguntes ha de respondre: qui? Què? Quan? On? Per què? Com? Expressió oral d'una notícia.
- Dictat preparat + correcció del mateix.
- Repàs ortografia: "ch", "gue/gui", "za, zo, zu, ce, ci". + Historieta (deures: només pels que estaven amb el tuotor, els que feien reforç amb na Neus NO els podien fer per no tenir la mateixa informació).
- Redacció: una historieta (introducció, nús , desenllaç) inventada a partir d'imatges elegides (personatges, llocs i objectes).
- La notícia: introducció. Què és i quines preguntes ha de respondre: qui? Què? Quan? On? Per què? Com? Expressió oral d'una notícia.
Medi:
- Acabam mapes conceptuals dels invertebrats i iniciam el repàs dels mateixos.
- Repàs animals amb l'ordinador (desdoblament 1/2 grup): iniciam repàs continguts amb l'ordinador (per parelles).
- Taller invertebrats: feim la reproducció d'invertebrats en paper per decorar passadís.
- Estadística metereològica diària.
- Acabam mapes conceptuals dels invertebrats i iniciam el repàs dels mateixos.
- Repàs animals amb l'ordinador (desdoblament 1/2 grup): iniciam repàs continguts amb l'ordinador (per parelles).
- Taller invertebrats: feim la reproducció d'invertebrats en paper per decorar passadís.
- Estadística metereològica diària.
E. Artística:
- Coloream còmic (els que tenien la feina acabada).
- Coloream còmic (els que tenien la feina acabada).
Ed. Física:
- Continuam tema "ritme" (cada dilluns): cançons amb coreografia amb les mans + ritmes naturals + pulsació musical + introducció figures aeròbic + relaxació (cor-repiració).
- Continuam tema "Jocs i esports recreatius" (cada dimecres): joc d'escalfament + pilota amagada (xapes) + director orquestra + xarla i minut.
------------------------------------------------------------------------------------
- Continuam tema "ritme" (cada dilluns): cançons amb coreografia amb les mans + ritmes naturals + pulsació musical + introducció figures aeròbic + relaxació (cor-repiració).
- Continuam tema "Jocs i esports recreatius" (cada dimecres): joc d'escalfament + pilota amagada (xapes) + director orquestra + xarla i minut.
Setmana del 4 al 8 de maig:
Tutoria:
- Recollir circulars COLÒNIES (11 i 12 de juny):
- Data reunió informativa: dilluns 11 maig a les 14h.
- Pre-reserva de 10€ (que es descomptaran del preu final).
- Preus: Socis AMIPA (45€) i No socis (57€).
- RETORNAR CIRCULAR SIGNADA PER FER PREVISIÓ DE PLACES I PODER CALCULAR EL PREU FINAL.
Mates:
- Tallers: seguim amb els tallers (1 taller/setmana).
- Càlcul (sumes, restes i multiplicació) i problemes del quadern d'exercicis (Cifras 2.2)
- Mesures (repàs i introducció d'unitats de mesura noves): repassam mesures del temps (anys, mesos, setmanes, dies, hores, minuts i segons); capacitat (el litre); pes (el quilo/ kg); longittud (el cm).
- Problemenes: escriure la pregunta d'un problema donat (individual) + inventar problemes de sumes i restes (en equip). Els problemes són de mesures (temps: anys, ...).
- Set i mig nº12 Començam el nº12.
Català:
- Dictat (els invertebrats).
- Biblioteca: Assatjam les obres de teatre. S'han d'aprendre el personatge (diàleg). El dijous (Filosofia) tornam a assatjar.
- Tallers: feim un taller nou (1/setmasna).
- Còmic: feim un còmic sobre el treball cooperatiu a Ed. Física (Reptes cooperatius). Una vinyeta/equip).
- Revista Zapping: ens inventam un conte entre tots (mateixa introducció i nus) i cada un s'inventa un desenllaç diferent.
Castellà:
- Repàs ortografia: ca, que, qui, co, cu.
- Connectors: paraules que ens serveixen per enllaçar frases (després, quan, ...).
- Repàs "verb" (acció) + dictat de frases (identificar el verb). Introducció "adjectius" (paraules que acompanyen als noms i descriuen com són). Concordança nom-adjectiu (gènere masc./fem. i nombre sing./plural).
Medi:
- Invertebrats: xarla per deduir les característiques + mapa conceptual + dibuix generalitats invertebrats.
- Repàs animals amb l'ordinador: iniciam repàs continguts amb l'ordinador (per parelles).
- Invertebrats amb el cos protegit: xarla per deduir les característiques + mapa conceptual + dibuixos representatius.
E. Artística:
- Feim un caragol (invertebrat) amb paper.
- Feim un caragol (invertebrat) amb paper.
Ed. Física:
- Començam tema "ritme" (cada dilluns): cançons amb coreografia amb les mans + ritmes naturals + pulsació musical + introducció figures aeròbic + relaxació (cor-repiració).
- Començam tema "Jocs i esports recreatius" (cada dimecres): diferència joc-esport (regles), ús dels cinturons de "flag-rugby", joc paradoxal "els 3 camps" + estiraments cames.
------------------------------------------------------------------------------------
Setmana del 20 al 24 d'abril:
Tutoria:
- Hem reposat materials nous (retoladors, pintures, ...) pels equips de taula.
Mates:
- Tallers: seguim amb els tallers (1 taller/setmana).
- Multilògic (taller manipulatiu):
- Rellotge (taller informàtic): conèixer les hores en un rellotge analògic.
- Trencaclosques (taller manipulatiu):
- Mesura (taller informàtic): mesurar objectes amb cm i amb pams/peus/passes
- Geo-lògic (taller manipulatiu):
- Multiplica (taller informàtic): introducció a la multiplicació com a suma repetida d'un nombre. 3X4 = tres vegades quatre.
- Oca de problemes (taller manipulatiu):
- Repàs sumes, restes duent i multiplicació (3X4= 12 --> 3 "vegades" = 12).
- Set i mig: fins a la pàg 19 (inclosa). Fets i corregits.
Català:
- Dictat (els vertebrats).
- Biblioteca: hem exposat oralment la rondalla i s'han elegit les obres de teatre i personatges del teatre fi de curs.
- Endevinalles: acabar endevinalles i fer cartells per penjar al passadís.
- Tallers: iniciam els tallers (1 taller/setmana).
- _________:
- Còmic (taller informàtic): llenguatge verbal i no verbal, el còmic, cal·ligrama i cartell publicitari.
- _________:
- Comprensió lectora (taller informàtic): lectura de textes + preguntes sobre la lectura.
- _______:
- Separar paraules (taller informàtic): Separar les paraules dins d'una frase (cat./cast). Practicar
- Què és una llegenda? (Aplicat a la Llegenda de Samt Jordi).
Castellà:
- Correlació entre català i castellà amb: i/y ; ny/ñ ; x/ch ; f (inicial)/ h (inicial). Traducció de paraules amb exemples.
- Treballar (introducció, nus i desenllaç) amb la llegenda de Sant Jordi.
Medi:
- Mamífers: mapa conceptual + dibuix cavall amb característiques generals.
- Aus: mapa conceptual + dibuix estruç amb característiques generals.
Ed. Física:
- Orientació: orientar plànol + localitzar punts en el plànol del pati.
E. Artística:
- Feim els pétals de la flor de la classe (a partir del contorn de les mans...). No està acabada.
------------------------------------------------------------------------------------
Setmana del 13 al 17 d'abril:
Tutoria:
- Hem refet els equips cooperatius. Càrrecs i treball en equip.
Mates:
- Tallers: hem iniciat els 7 tallers que hi haurà durant el trimestre (1taller/setmana). I són:
- Multilògic (taller manipulatiu):
- Rellotge (taller informàtic): conèixer les hores en un rellotge analògic.
- Trencaclosques (taller manipulatiu):
- Mesura (taller informàtic): mesurar objectes amb cm i amb pams/peus/passes
- Geo-lògic (taller manipulatiu):
- Multiplica (taller informàtic): introducció a la multiplicació com a suma repetida d'un nombre. 3X4 = tres vegades quatre.
- Oca de problemes (taller manipulatiu):
- Repàs sumes i restes duent.
- Doble d'un nombre i meitat d'un nombre.
- Inventar problemes (en equip) relacionats amb els €, de sumar, restar i multiplicar.
Català:
- Biblioteca: hem exposat oralment la rondalla (s'ha de memoritzar el texte que li toca a cada un).
- El verb: reconèixer el verb en una frase i passar una frase de present a passat i futur (observar que la forma verbal canvia per identificar el verb).
- Filosofia 3/18 (na Caputxeta Vermella): personatges de contes populars que fan coses sense permís o mal fetes + identificar sentiments positius i negatius d'un llistat.
Castellà:
- Tractam el vocabulari específic de Niko el Pirata.
- Llibreta de lectura: fer l'exemple de la "introducció", "nus" i "desenllaç" d'un conte/historieta. És la feina que hauran de fer amb les lectures de casa en el tercer trimestre.
- Consciència fonològic: Les endevinalles (que són? Característiques i taller d'invenció d'endevinalles).
- Niko el pirata: lectura individual i contestar preguntes de la lectura.
Medi:
- Què és un mapa conceptual?
- Estudiam els animals per mitjà de mapes conceptuals. Hem vist "els vertebrats".
Ed. Física:
- Acrosport. Prevenció de riscos (esquena) + figures d'equilibri en equip.
- Orientació: orientar plànol + localitzar punts en el plànol del pati.
E. Artística:
- Modelatge amb plastilina. La rosa de Sant Jordi.
RECORDATORI:
La setmana que vé cel·lebram Sant Jordi, farem l'intercanvi de llibres (1€/llibre) i anirem a contar la rondalla (escrita a Biblioteca/memoritzada).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.